GYAKORI KÉRDÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Az elmúlt évek tapaszatalatai alapján összegyűjtöttünk néhány kérdést, melyek előfordulnak az érdeklődéseknél és  foglalásoknál.
Amennyiben olyan kérése, kérdése van mely nem szerepel a listánkon,
kérjük keressen minket bizalommal!
Háziállatot lehet vinni az apartmanba?
– Sajnos semmilyen háziállatot nem tudunk fogadni az apartmanokban.
A szállást korábban is el lehet foglalni , vagy csak 15:00-tól ? 
– Általában több apartmanban kell takarítanunk egy nap így a 15:00  órás  érkezést javasoljuk.
Amennyiben kisebb gyerekkel / gyerekekkel érkeznek kérjük jelezzék és lehetőségeinkhez mérten igyekszünk azzal kezdeni a takarítást ahova érkeznek.
Mit kell tenni ha  a megadott legkésőbbi távozási időpont azaz  9:00  óra előtt , esetleg hajnalban szeretnénk elhagyni az apartmant ? 
– Kérem ezt jelezzék nekünk, természetesen semmi akadálya !
Mennyi a min. foglalható éjszakák száma ?
– 5 nap a min. fogalható éjszakák száma.
Van gyógyszertár, orvos a szigeten ? 
– Igen, a centrumban van gyógyszertár és ambulancia is.
Fizetős a sűrgősségi betegellátás ?
– EU kártyával gyerekeknek ingyenes, fenőtteknek 10 kn az ellátás összege.
Természetesem e mellé érdemes utasbiztosítást kötni.
Nyers húst, alkoholt, cigarettát át lehet vinni a határon ?
 – Igen, Horvátország az EU tagállam  így ezek átvihetőek a határon.
Lehet jetskit, biciklit, quadot , motort, hajót  bérelni a szigeten ? 
 – Igen, ebben személyesen szívesen segítünk mit /hol / merre találnak .
Hol érdemes vásárolni ?
 –  Zadarban a Lidl-ben, vagy a Kauflandban, Plodine-ban a legkedvezőbbek az árak.
    Van még SPAR, INTERSPAR, TOMMY ,STUDENAC , EUROSPIN közértekben bevásárlási lehetőség.
Vannak hajókirándulások a környéken ?
– Igen , a szigetről indulnak SAKARUN -ba ( a cenrumban adnak bővebb felvilágosítást ) , valamint ZATON / ZADAR-ból a KORNATI NP.-ba. Az árak 250-300 kn / fő ár közt mozognak.
Mit érdemes vinni Horvátországba ?
 – Az üdítők itt drágábbak mint Magyarországon,   valamint a közhiedelemmel ellentétben
 vannak szúnyogok, így ajánlott konektoros szúnyogriasztó valamint spray használata.
Fizetősek a strandok a szigeten?
 – Mindenhol szabadstrand van , a centumban lévő Jadro strandon lehet napozóágyat és napernyőt bérelni térítés ellenében.
Van pénzváltó a szigeten ? 
– Igen, a centrumban, az apartmanunktól 100 m-re a főúton lévő ajándékboltban és a KONZUM közért mellett a VESNA -ban a főúton.
Van autószerelő a szigeten ? 
– Igen, a KONZUM közért mellett TODI a neve.
– Ingyenes a parkolás a szigeten ? 
 – A centrumban sorompós beléptetőrendszer működik, ami fizetős, de sok helyen lehet ingyen parkolni a centrum környékén  is.
Mit csináljak ha megbüntettek ? Parkolási bírságot kaptam ? 
 – Érdemes 3 napon belül befizetni a postán így a büntetésen szereplő összeg felét kell csak kifizetni.
Van zöldség – gyümölcspiac , halpiac a szigeten ? 
– A centrumban posta mögött árulnak friss zöldséget, gyümölcsöt, halat a TIK-TAK büfé előtt egy kis RIBARNICA boltban lehet venni, valamint a centrumban a Jadro strandnál lévő kikötőben árulnak a halászok reggelente friss halat.
Privlakán is van 2 helyi halárus ahol friss halat lehet vásárolni, zöldség / gyümölcs standjuk is van.
( a hídon vissza  kell menni és az első leágazásnál jobbra kell fordulni , majd a kanyar után balra van mindkét ház ahol a helyiek várják a vásárlókat ) .
 Van ivóvíz a szigeten ? 
 – A csatornát és a vízhálózatot folyamatosan építik Viren . Apartmanunkban elkészültek ezek a munkálatok, így a csatorna és az ívóvíz is be lett vezetve minden apartmanunkba 2021 nyarán.
Van kiságy, etetőszék, kiskád kisgyermekes családok számára ?
– Természetesen igen, ezen igényüket kérjük előre jelezni, hogy bekészíthessük az apartmanba Önöknek.
A kiságyhoz matracot ágyneműhuzatot is adunk.
Van játszótér a szigeten ? 
 – Jelenleg a Jadro strandnál van egy játszótér , van egy ugráló is ( utóbbi fizetős ) , valamint a vízben is egy vízi ugrálóvár .
Születésnapot ünnepelnénk, van cukrászda a szigeten ? 
Cukrászda nincsen, a közértekben árulnak kész tortákat , jégkrémtortákat , valamint a KONZUM közérttől 200 m-re van egy fagyizó Slasticarnica SPORT a neve, ott is árulnak gyakran süteményeket, torta rendelést is vesznek fel.
Szülinapi díszeket a közértekben lehet kapni, vagy NIN-ben a KIK-ben van nagy választék.
Zadarban van egy nagyon jó cukrászda ART KAVANA a neve. Lehet 2 nappal korábban tortát rendelni, vagy ha korán megy oda az ember vannak elvihető kész torták is.
Van Wifi az apartmanban ? 
– Igen , az ehhez szükséges információkat kérjék tőlünk a helyszínen.
Van napernyő, napozóágy ? 
– Igen, ingyenesen biztosítunk napernyőt, napozóágyat, biciklit, SUP-ot, kajakokat vendégeinknek.
Van mosási lehetőség ? 
 – Igen, a Liex apartmanházban van egy kisebbb mosókonyhánk, mely vendégeink rendelkezésére áll.
Elfogadunk SZÉP kártyát ? 
– Sajnos horvát cégként nem tudjuk elfogadni.
Pótágyazhatók az apartmanok ?
– Sajnos pótágyazásra nincsen lehetőség.
Mit kell  / ajánlott vinni az apartmanba ?
– Törölköző, ágyneműhuzat, lepedő, konyharuha,wc papír, szilvia törlőkendő, szemeteszsák.
– Amennyiben törölközőt és ágyneműhuzatot kérnek  10 euro / fő áron tudunk biztosítani .
Hogy van felszerelve a konyha ?
 – A konyhában minden megtalálható , amire egy nyaraláson szükségük lehet. Lábosok, edények, evőeszközök, poharak, csészék, mikróhullámő sütő,tűzhely, hűtő- mélyhűtővel,  mosogatószer, szivacs, kézmosószer, több apartmanunkban mosogatógép is van bent, melyhez tablettát adunk.
Szabad az apartmanban dohányozni ? 
– Minden kedves vendégünket megkérjük , hogy az apartmanban ne dohányozzanak .
Milyen ellátás igényelhető ? 
– Apartmanjainkban önellátás történik. A közelben található közért, pékség, étterem, kávézó, fagyizó.
A tulajdonos is ott lakik a szállásnál ?
– Igen, itt lakunk , mindenben segítünk vendégeinknek.
Van parkoló az apartmanhoz ?
-A Nada apartmanház udvarában tudnak parkolni a vendégek. A Liex apartmanház  zárt parkolót biztosít vendégeinek 150m -re az apartmantól. Természetesen mindkét parkolási mód ingyenes.
Miért kell foglalót utalni és mennyit ?
– Előfordult , hogy a foglalás ellenére egyes vendégek nem érkeztek meg , minden előzetes bejelentés nélkül.
Ami egyrészt ránk nézve kellemetlen, másrészt azokra a vendégekre ,  akiknek nemleges választ kellett adnunk az adott időpontra történő foglalásukkor.
A foglaló az apartman árának a 30%-a , aminek a megérkezésével válik véglegessé a foglalás. Ez az összeg foglalás visszamondásakor avagy meg nem érkezéskor sem jár vissza.
Lemondástól okától függően – amennyiben mód van rá felajánlunk egy másik időpontot .
Mikor kell fizetni a fennmaradó összeget ? 
– A fennmaradó összeget érkezéskor kell fizetni a szigeten ahol mi fogadjuk vendégeinket .
Milyen pénznemben kell fizetni ?
– A foglaláskor az utalást  euróban kérjük. Valamint érkezéskor is a fennmaradó összeget is.
Kapok  valamilyen visszaigazolást a foglalásról ? 
– A foglalás visszaigazolást emailben elküldjük, a befizetett foglaló után szerződést küldünk Önnek.
Változott a személyek száma , vagy az éjszakák száma mit tegyek ?
– Kérjük minden változásról értesítsenek. Amennyiben a személyek száma változtat az áron ezt orvosoljuk. A lefoglalt napok számát amennyiben még van rá lehetőség módosítjuk . Amennyiben már nem lehet akkor ki kell fizetni az eredetileg foglalt éjszakák számát.
Kihez fordulhatok ha bármilyen kérdésem van ?
– Örömmel segítünk mindenben keressenek bizalommal !
Akár az apartmannal kapcsolatban van kérdésük, akár a környékbeli látnivalókról, nevezetességekről kérdeznének.
Érkezés /  távozás ?
– Az apartmanokat az érkezés napján legkorábban 15:00-tól tudják elfoglalni. Kérjük , hogy az érkezés napján jelezzék, hogy hány óra körül várhatjuk Önöket.
Kérjük, hogy az apartmant a távozás napján legkésőbb 09:00 -ig legyenek kedvesek elhagyni.
Korábban kell hazautaznuk , mi a teendő ?
– Kérjük jelezzék nekünk. A szállásdíjat ebben az esetben nem tudjuk visszatéríteni.
Van szelektív szemétgyűjtés ? 
– Nincsen, a szemetet kérjük zárt szemeteszsákkal dobják a kertben található kukákba.
Kell valakinek szólni ha grillezni szeretnénk a kertben ?
– Nem kell szólni. A faszénről és a grill használat utáni tisztításáról a vendégeknek kell gondoskodniuk.